23 Eylül 2012 Pazar

                               MERHABALAR.....

Evet sonunda bende bir blog sahibiyim.Heyecanımı ve mutluluğumu sizlerle paylaşmak istiyorum.Uzun, biraz yorucu, heyecan dolu, seyahat dolu, boyama dolu bir dönemi arkada bıraktım veeeee tabiii mutlu son.

2011 Aralık ayından beri sevgili Ece ile önce tanışma sonra neler yapabiliriz en sonunda da Bursa şubesi...Herşey çok hızlı ve çok keyifliydi.Haziran-Temmuz aylarında seminer çalışmaları, Ankara da Ece Aymer Crafthouse ailesiyle  geçirdiğim harika günler.Yaptığımız güzel ürünlerle,hazırladığım huzur dolu sevimli atölyemle artık siz ahşap boyama severlerle buluşma zamanı geldi.

Ara verdiğim mesleğime sevgili Ece Aymer ile sıkı bir dönüş yapmanın mutluluğunu yaşıyorum.Ece Aymer ve Ece Aymer Crafthouse'un güçlü ailesiyle yola devam etmek benim için çoook büyük bir mutluluk.Daha ilk günden bana güç veren sevgili Ece,kapıdan girdiğiniz andan itibaren sizi pozitif enerjiyle karşılayan Nalan,Buket, Seden ve sürekli sipariş yapan kavanoz ,ahşap ,galvaniz boyayan sipariş ekibi ve orada tanıştığım günlerce dirsek dirseğe çalıştığım kursiyer arkadaşlar hepinizi çok özledim ve inaniyorum ki daha çoook güzel günlerde bir Ankara da bir Bursa da bir İstanbul da bir araya gelecek ve kaliteli, görülmemiş,harika işlere imza atacağız.... 

2 yorum:

  1. İnanın ben de çok heyecanlıyım yarın sizinle tanışmak ve atölyenin havasını solumak için sabırsızlanıyorum. Dün akşam atölyeye uğradık yerini görmek istedim çok sevimli görünüyordu :))) Güzel vakitler, uğraşlar bizi bekliyor, harika işler çıkacaktır atölyede. Yolunuz açık olsun, herşey gönlünüzce olsun inşallah.

    Sevgilerimle...
    Gönül ATASEVER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül Hanımcım çoook teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.Atölyemin kapıları sizlere sonuna kadar açık,inanıyorum ki harika işlere birlikte imza atacağız.Görüşmek üzere..

      Sil