7 Kasım 2012 Çarşamba




                                         MERHABALAR....



Sanırım biraz ara vermişiz.Şimdi kolları sıvayıp arayı kapatmaya çalışacağım.
Derslerimiz hızlı keyifli ve bol kahkahalı devam etmekte.Dostlarla arkadaşlarla çok güzel işler çıkarmaya devam ediyoruz.Sizlerle paylaşmak istediğim çok güzel işler olacak.

        Cumartesi Ankara da Ece Aymer Craft House sergisine gittim.Görmeye değer çok şık çalışmalar vardı.Rengarenk insanın içini açan çok güzel çalışmalar şuanda da Gordion Avm de devam etmektedir.Ellerinize sağlık arkadaşlar.



                              TANITIM GÜNLERİ.........


        Dekoratif Ahşap Boyama hayatıma girdiğinden beridir yaşamımın bir parçası oldu.Ara verdiğim yıllarda bile takipteydim.Bunun tadını ahşabın sıcaklığını ancak ahşap boyama  yaparak anlayabilirsiniz.Bana sorulan soruların başında 'Ama ben boyama yapamam,hiç denemedim'geliyor...Bende böyle düşünen,hiç eline fırça almamış arkadaşlar için,hatta burada neler yapılıyor diye merak eden arkadaşlar için iki ayda bir  Cumartesi günleri tanıtım çalışmaları yapacağız.İlk tanıtım günümüz 24.Kasım.2012 Cumartesi Saat:13.00-16.00 da atölyemizde yapılacaktır.Sayımız sınırlı olduğundan acele eder ilk arayanlardan olursanız kaydınızı almış oluruz.Hadi neden duruyorsunuz .......



      İşte Atölyeden Çalışmalar...


Sevgili Gözde ellerine sağlık
Sevgil İpek'in evinde yerini almış bulunmakta...


Bir annenin mutfağını çoktan süsledi...

                                              Çağla tamamladı ve paketlendi .....
                                           

                                 Çok güzel oldu ellerine sağlık Çağlacım....


                                                  Saniye Hanımın Geyşası...
                             

                                          Süheyla Hanımın Karlı Panosu....
                                       

                                                    Çağla.;hediye yerini buldu mu?
                                 

                                         Neşe Abla ellerine sağlık...  
                                     


                                         
                                              


                                         Gülseren Hanımın ilk çalışması desem inanırmısınız?

1 yorum:

  1. Atölyeniz hayırlı uğurlu olsun.Çok emek vermişsiniz.İnşaallah emeklerinizin karşılığını fazlasıyla alırsınız.Çalışmalarınız da gerçekten harika olmuş..

    YanıtlaSil